روژاروژا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

روژا و زندگي

نظرات (6)

نازی
5 مهر 90 18:27
منتظر کوچکترین بهانه بودم تا بزرگترین تبریکم را نثارت کنم. حالا که بزرگترین بهانه ام هستی، عاشقانه و صادقانه میگویم دوستت دارم و سالروز تولدت را صمیمانه تبریک میگویم
پدر و مادر
5 مهر 90 18:28
چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیبا است رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس... و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن، و چه اندازه شیرین است امروز... روز میلاد روز تو روزی که تو آغاز شدی. زیبای من، سالروز شکفته شدنت در باغ هستی گلباران... تولدت گلباران. پدر و مادرت
بابا
5 مهر 90 18:30
عزیزم به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان دلم خندید. تنها برای تو که و اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی. مینویسم که به یادت هستم و هزاران شاخه گل مریم را در روز تولدت تقدیمت میکنم تولدت مبارک.
بابا
5 مهر 90 18:31
ما با هر تبسمت هزاران بار می شکفیم و با هر تپش قلبمان هزار بار نامت را میخوانیم. اگر بر روی زمین تنهاییم، ولی تو مثل ماه نگاهمان میکنی. ما بر وجود نازنینت سجده شکر میگذاریم. تولدت مبارک.
مامان و با با
5 مهر 90 18:32
وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند ما را لایق آن دانست و هدیه ما به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد. عاشقانه و صادقانه دوستت داریم و سالروز تولدت را تبریک میگوییم.
بابا
5 مهر 90 18:35
بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن یکی به نیت تو یکی از طرف من الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم به خاطر و جودت به افتخار بودن تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس تا تو هستی و چشمات بهونه‌است واسه خوندن همین شعر و ترانه تو دنیای ما زنده‌است واسه تولد تو باید دنیا رو آورد ستاره رو سرت ریخت، تو رو تا اسمون برد تولدت عزیزم پراز ستاره بارون پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون الهی که همیشه واسه تبریک امروز بیان یه عالم عاشق